Neurodydaktyka – szkolenie jak uczy się mózg
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy i zdobycie nowych umiejętności w zakresie nauczania z wykorzystaniem najnowszych odkryć neuronauki. Neurodydaktyka to kreatywne przekraczanie granic, czyli edukacja z wyobraźnią. Dotyczy przełamania schematów myślenia, działania i kształcenia aktywizującego, wyzwalającego samodzielność i inicjatywę u odbiorców. Pozwala zrozumieć znaczenie aktywności w efektywnym uczeniu się oraz ilustruje sposób, w jaki „uczą się” neurony. Dzięki szkoleniu, Uczestnicy lepiej zrozumieją potrzeby uczniów związane z efektywną nauką i odpoczynkiem.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak:
- pobudzać ciekawość poznawczą
- stymulować i motywować do myślenia i poszukiwania
- tworzyć wspólnotę badawczą ze swymi uczniami
- uczestniczyć w dialogu jako wspólnym przedsięwzięciu
- podążać w myśleniu za swymi uczniami
- nauczać strategii potrzebnych do rozwiązywania problemów w sposób twórczy
- pomagać odkrywać talenty i drzemiący w uczniach potencjał
Korzyści, jakie przynosi neurodydaktyka w szkole:
- wyzwala kreatywność i entuzjazm nauczyciela
- gwarantuje indywidualizację procesu nauczania
- rozwija twórcze myślenie uczniów
- przyczynia się do stosowania różnych metod i technik rozwijających myślenie twórcze
- daje możliwość stosowania aktywizujących metod nauczania
- przyczynia się do doceniania zaangażowania ucznia i prezentacji jego wytworów
Program szkolenia:
- Czym jest neurodydaktyka
- Rola emocji i wyobraźni w praktyce dydaktycznej
- Mechanizmy pamięci i koncentracji -ćwiczenia praktyczne
- Schemat efektywnych powtórek – ćwiczenia praktyczne
- Projektowanie skutecznych jednostek lekcyjnych – ćwiczenia praktyczne
- Odżywianie mózgu
Neurodydaktyka – jak uczy się mózg
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy i zdobycie nowych umiejętności w zakresie nauczania z wykorzystaniem najnowszych odkryć neuronauki. Neurodydaktyka to kreatywne przekraczanie granic, czyli edukacja z wyobraźnią. Dotyczy przełamania schematów myślenia, działania i kształcenia aktywizującego, wyzwalającego samodzielność i inicjatywę u odbiorców. Pozwala zrozumieć znaczenie aktywności w efektywnym uczeniu się oraz ilustruje sposób, w jaki „uczą się” neurony. Dzięki szkoleniu, Uczestnicy lepiej zrozumieją potrzeby uczniów związane z efektywną nauką i odpoczynkiem.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak:
- pobudzać ciekawość poznawczą
- stymulować i motywować do myślenia i poszukiwania
- tworzyć wspólnotę badawczą ze swymi uczniami
- uczestniczyć w dialogu jako wspólnym przedsięwzięciu
- podążać w myśleniu za swymi uczniami
- nauczać strategii potrzebnych do rozwiązywania problemów w sposób twórczy
- pomagać odkrywać talenty i drzemiący w uczniach potencjał
Korzyści, jakie przynosi neurodydaktyka w szkole:
- wyzwala kreatywność i entuzjazm nauczyciela
- gwarantuje indywidualizację procesu nauczania
- rozwija twórcze myślenie uczniów
- przyczynia się do stosowania różnych metod i technik rozwijających myślenie twórcze
- daje możliwość stosowania aktywizujących metod nauczania
- przyczynia się do doceniania zaangażowania ucznia i prezentacji jego wytworów
Program szkolenia:
- Czym jest neurodydaktyka
- Rola emocji i wyobraźni w praktyce dydaktycznej
- Mechanizmy pamięci i koncentracji -ćwiczenia praktyczne
- Schemat efektywnych powtórek – ćwiczenia praktyczne
- Projektowanie skutecznych jednostek lekcyjnych – ćwiczenia praktyczne
- Odżywianie mózgu
Neurodydaktyka – jak uczy się mózg
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy i zdobycie nowych umiejętności w zakresie nauczania z wykorzystaniem najnowszych odkryć neuronauki. Neurodydaktyka to kreatywne przekraczanie granic, czyli edukacja z wyobraźnią. Dotyczy przełamania schematów myślenia, działania i kształcenia aktywizującego, wyzwalającego samodzielność i inicjatywę u odbiorców. Pozwala zrozumieć znaczenie aktywności w efektywnym uczeniu się oraz ilustruje sposób, w jaki „uczą się” neurony. Dzięki szkoleniu, Uczestnicy lepiej zrozumieją potrzeby uczniów związane z efektywną nauką i odpoczynkiem.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak:
- pobudzać ciekawość poznawczą
- stymulować i motywować do myślenia i poszukiwania
- tworzyć wspólnotę badawczą ze swymi uczniami
- uczestniczyć w dialogu jako wspólnym przedsięwzięciu
- podążać w myśleniu za swymi uczniami
- nauczać strategii potrzebnych do rozwiązywania problemów w sposób twórczy
- pomagać odkrywać talenty i drzemiący w uczniach potencjał
Korzyści, jakie przynosi neurodydaktyka w szkole:
- wyzwala kreatywność i entuzjazm nauczyciela
- gwarantuje indywidualizację procesu nauczania
- rozwija twórcze myślenie uczniów
- przyczynia się do stosowania różnych metod i technik rozwijających myślenie twórcze
- daje możliwość stosowania aktywizujących metod nauczania
- przyczynia się do doceniania zaangażowania ucznia i prezentacji jego wytworów
Program szkolenia:
- Czym jest neurodydaktyka
- Rola emocji i wyobraźni w praktyce dydaktycznej
- Mechanizmy pamięci i koncentracji -ćwiczenia praktyczne
- Schemat efektywnych powtórek – ćwiczenia praktyczne
- Projektowanie skutecznych jednostek lekcyjnych – ćwiczenia praktyczne
- Odżywianie mózgu