Sztuka efektywnej komunikacji
Opis szkolenia
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne są wymagane praktycznie na każdym stanowisku, gdyż sprawne komunikowanie się jest podstawą efektywnej organizacji. Świadomość własnego stylu komunikacji i jego wpływu na funkcjonowanie otoczenia, jak również zdolność jego kontroli są niezbędne, by zostać zrozumianym oraz rozumieć innych. Szkolenie jest praktycznym treningiem prowadzącym do wypracowania i przećwiczenia umiejętności koniecznych do efektywnej komunikacji.
Korzyści ze szkolenia:
- Poznanie wartości komunikacji werbalnej i pozawerbalnej
- Poznanie narzędzi służących podnoszeniu umiejętności: asertywności, mowy ciała, uważnego słuchania
- Umiejętności kontrolowania komunikatów
- Znajomość procesu skutecznej komunikacji i potencjalnych przeszkód
- Asertywność w komunikacji
Sztuka efektywnej komunikacji
Opis szkolenia
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne są wymagane praktycznie na każdym stanowisku, gdyż sprawne komunikowanie się jest podstawą efektywnej organizacji. Świadomość własnego stylu komunikacji i jego wpływu na funkcjonowanie otoczenia, jak również zdolność jego kontroli są niezbędne, by zostać zrozumianym oraz rozumieć innych. Szkolenie jest praktycznym treningiem prowadzącym do wypracowania i przećwiczenia umiejętności koniecznych do efektywnej komunikacji.
Korzyści ze szkolenia:
- Poznanie wartości komunikacji werbalnej i pozawerbalnej
- Poznanie narzędzi służących podnoszeniu umiejętności: asertywności, mowy ciała, uważnego słuchania
- Umiejętności kontrolowania komunikatów
- Znajomość procesu skutecznej komunikacji i potencjalnych przeszkód
- Asertywność w komunikacji
Sztuka efektywnej komunikacji
Opis szkolenia
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne są wymagane praktycznie na każdym stanowisku, gdyż sprawne komunikowanie się jest podstawą efektywnej organizacji. Świadomość własnego stylu komunikacji i jego wpływu na funkcjonowanie otoczenia, jak również zdolność jego kontroli są niezbędne, by zostać zrozumianym oraz rozumieć innych. Szkolenie jest praktycznym treningiem prowadzącym do wypracowania i przećwiczenia umiejętności koniecznych do efektywnej komunikacji.
Korzyści ze szkolenia:
- Poznanie wartości komunikacji werbalnej i pozawerbalnej
- Poznanie narzędzi służących podnoszeniu umiejętności: asertywności, mowy ciała, uważnego słuchania
- Umiejętności kontrolowania komunikatów
- Znajomość procesu skutecznej komunikacji i potencjalnych przeszkód
- Asertywność w komunikacji