Uczenie się we współpracy
Opis szkolenia
Nauczyciele organizując pracę w zespołach podczas zajęć lekcyjnych zauważają, że uczniowie siedząc w zespołach rzadko ze sobą współpracują. Często jeden uczeń przejmuje rolę lidera i pracuje w większości sam, reszta uczniów się przygląda lub każdy z członków zespołu wykonuje to samo zadanie. Można więc uznać, że uczniowie nie potrafią współpracować pracując w zespołach. Szkolenie dostarczy nauczycielom teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności, jak organizować uczenie się poprzez współpracę w zespołach, żeby każdy uczeń wiedział na czym polega dobra współpraca i jednocześnie sam zdobywał wiedzę na miarę swoich możliwości.
Korzyści ze szkolenia:
- Uczestnicy wiedzą się, jak stworzyć „przestrzeń” do zespołowego uczenia się,
- znają warunki, które muszą zostać spełnione, aby podczas pracy zespołowej wystąpiła współpraca,
- wiedzą jakie są metody uczenia się we współpracy , jak je zorganizować z korzyścią dla uczniów.
Program szkolenia:
- Atmosfera sprzyjająca uczeniu się.
- Tworzenie klimatu do pracy w zespołach.
- Cechy warunkujące skuteczną współpracę.
- Metody uczenia się opartego na współpracy.
- Ustrukturyzowane uczenie się we współpracy.
- Nieformalne metody uczenia się w grupie.
- 7 cech dobrze funkcjonującego zespołu wg. Kena Blancharda.
- Jak uczyć właściwej współpracy.
- Przykłady uczenia się w zespołach.
- Ocena koleżeńska i samoocena pracy grupowej.
- Korzyści ze stosowania uczenia się we współpracy.
Uczenie się we współpracy
Opis szkolenia
Nauczyciele organizując pracę w zespołach podczas zajęć lekcyjnych zauważają, że uczniowie siedząc w zespołach rzadko ze sobą współpracują. Często jeden uczeń przejmuje rolę lidera i pracuje w większości sam, reszta uczniów się przygląda lub każdy z członków zespołu wykonuje to samo zadanie. Można więc uznać, że uczniowie nie potrafią współpracować pracując w zespołach. Szkolenie dostarczy nauczycielom teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności, jak organizować uczenie się poprzez współpracę w zespołach, żeby każdy uczeń wiedział na czym polega dobra współpraca i jednocześnie sam zdobywał wiedzę na miarę swoich możliwości.
Korzyści ze szkolenia:
- Uczestnicy wiedzą się, jak stworzyć „przestrzeń” do zespołowego uczenia się,
- znają warunki, które muszą zostać spełnione, aby podczas pracy zespołowej wystąpiła współpraca,
- wiedzą jakie są metody uczenia się we współpracy , jak je zorganizować z korzyścią dla uczniów.
Program szkolenia:
- Atmosfera sprzyjająca uczeniu się.
- Tworzenie klimatu do pracy w zespołach.
- Cechy warunkujące skuteczną współpracę.
- Metody uczenia się opartego na współpracy.
- Ustrukturyzowane uczenie się we współpracy.
- Nieformalne metody uczenia się w grupie.
- 7 cech dobrze funkcjonującego zespołu wg. Kena Blancharda.
- Jak uczyć właściwej współpracy.
- Przykłady uczenia się w zespołach.
- Ocena koleżeńska i samoocena pracy grupowej.
- Korzyści ze stosowania uczenia się we współpracy.
Uczenie się we współpracy
Opis szkolenia
Nauczyciele organizując pracę w zespołach podczas zajęć lekcyjnych zauważają, że uczniowie siedząc w zespołach rzadko ze sobą współpracują. Często jeden uczeń przejmuje rolę lidera i pracuje w większości sam, reszta uczniów się przygląda lub każdy z członków zespołu wykonuje to samo zadanie. Można więc uznać, że uczniowie nie potrafią współpracować pracując w zespołach. Szkolenie dostarczy nauczycielom teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności, jak organizować uczenie się poprzez współpracę w zespołach, żeby każdy uczeń wiedział na czym polega dobra współpraca i jednocześnie sam zdobywał wiedzę na miarę swoich możliwości.
Korzyści ze szkolenia:
- Uczestnicy wiedzą się, jak stworzyć „przestrzeń” do zespołowego uczenia się,
- znają warunki, które muszą zostać spełnione, aby podczas pracy zespołowej wystąpiła współpraca,
- wiedzą jakie są metody uczenia się we współpracy , jak je zorganizować z korzyścią dla uczniów.
Program szkolenia:
- Atmosfera sprzyjająca uczeniu się.
- Tworzenie klimatu do pracy w zespołach.
- Cechy warunkujące skuteczną współpracę.
- Metody uczenia się opartego na współpracy.
- Ustrukturyzowane uczenie się we współpracy.
- Nieformalne metody uczenia się w grupie.
- 7 cech dobrze funkcjonującego zespołu wg. Kena Blancharda.
- Jak uczyć właściwej współpracy.
- Przykłady uczenia się w zespołach.
- Ocena koleżeńska i samoocena pracy grupowej.
- Korzyści ze stosowania uczenia się we współpracy.