- Emisja i higiena głosu
- Wypalenie zawodowe
- Neurodydaktyka
- Sensodydaktyka – Integracja sensoryczna
- Warsztaty grania na rurkach BUM BUM
- Tańce i zabawy integracyjne
- Motopedagogika – wpływ ruchu na rozwój człowieka
- Pedagogika cyrku – mała i duża motoryka
- Kreatywne warsztaty plastyczne
- Uczenie się we współpracy
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- TEAM UP! Zespół wysokiej jakości
- Sztuka efektywnej komunikacji
- Znajdź swoją wewnętrzną siłę
- Zarządzanie stresem i emocjami
- Warsztaty teatralne
- Zarządzanie sobą w czasie
- Warsztaty kreatywnego myślenia
- Zwolnij i żyj świadomie
- Ruch i Rytm – Body percussion
- Warsztaty pisania scenariusza teatralnego
- Warsztaty materii ożywionej / lalkarskie
- Teatr cieni – technika i praktyka
- Umysł na siłowni
- Organizacja eventów, festynów, imprez okolicznościowych
Warsztaty materii ożywionej / lalkarskie
Opis szkolenia
Podczas warsztatów uczestnicy poznają różne techniki teatru materii ożywionej: lalka: pacynka, muppet; cienie, przedmioty, maska. Nauczą się tworzyć własne formy lalkowe z dostępnych materiałów (papier, tkanina, drewno etc.) i ich scenicznego wykorzystanie w postaci wspólnego i indywidualnego tworzenia krótkich scenek/etiud teatralnych. Warsztaty skierowane do nauczycieli, pedagogów, terapeutów pokazuję również jak wykorzystać wybrane techniki teatralne w pracy z dziećmi i młodzieżą, włączając w to wybrane techniki pedagogiki zabawy. Warsztaty połączone są z pracą nad emisją głosu, dykcją, co jest niezbędne w pracy z przedmiotem/lalką.
CZĘŚĆ 1:
Teatr lalek – historia, zasady, różnice.
Poznanie podstawowych form lalkowych – ćwiczenia praktyczne
CZĘŚĆ 2:
Praca z partnerem, czyli z lalką
Plastyka ruchu jak wskrzesić lalkę do życia
CZĘŚĆ 3 ( 2 spotkania) :
Tworzenie własnej lalki
CZĘŚĆ 4:
Emisja głosu, dykcja
CZĘŚĆ 5:
Praca z przestrzenią, słowem, rekwizytem
CZĘŚĆ 6:
Sztuka improwizacji – tworzenie etiud scenicznych
CZĘŚĆ 7:
Mikro – konflikt czyli sukces na scenie
Warsztaty materii ożywionej / lalkarskie
Opis szkolenia
Podczas warsztatów uczestnicy poznają różne techniki teatru materii ożywionej: lalka: pacynka, muppet; cienie, przedmioty, maska. Nauczą się tworzyć własne formy lalkowe z dostępnych materiałów (papier, tkanina, drewno etc.) i ich scenicznego wykorzystanie w postaci wspólnego i indywidualnego tworzenia krótkich scenek/etiud teatralnych. Warsztaty skierowane do nauczycieli, pedagogów, terapeutów pokazuję również jak wykorzystać wybrane techniki teatralne w pracy z dziećmi i młodzieżą, włączając w to wybrane techniki pedagogiki zabawy. Warsztaty połączone są z pracą nad emisją głosu, dykcją, co jest niezbędne w pracy z przedmiotem/lalką.
CZĘŚĆ 1:
Teatr lalek – historia, zasady, różnice.
Poznanie podstawowych form lalkowych – ćwiczenia praktyczne
CZĘŚĆ 2:
Praca z partnerem, czyli z lalką
Plastyka ruchu jak wskrzesić lalkę do życia
CZĘŚĆ 3 ( 2 spotkania) :
Tworzenie własnej lalki
CZĘŚĆ 4:
Emisja głosu, dykcja
CZĘŚĆ 5:
Praca z przestrzenią, słowem, rekwizytem
CZĘŚĆ 6:
Sztuka improwizacji – tworzenie etiud scenicznych
CZĘŚĆ 7:
Mikro – konflikt czyli sukces na scenie
Warsztaty materii ożywionej / lalkarskie
Opis szkolenia
Podczas warsztatów uczestnicy poznają różne techniki teatru materii ożywionej: lalka: pacynka, muppet; cienie, przedmioty, maska. Nauczą się tworzyć własne formy lalkowe z dostępnych materiałów (papier, tkanina, drewno etc.) i ich scenicznego wykorzystanie w postaci wspólnego i indywidualnego tworzenia krótkich scenek/etiud teatralnych. Warsztaty skierowane do nauczycieli, pedagogów, terapeutów pokazuję również jak wykorzystać wybrane techniki teatralne w pracy z dziećmi i młodzieżą, włączając w to wybrane techniki pedagogiki zabawy. Warsztaty połączone są z pracą nad emisją głosu, dykcją, co jest niezbędne w pracy z przedmiotem/lalką.
CZĘŚĆ 1:
Teatr lalek – historia, zasady, różnice.
Poznanie podstawowych form lalkowych – ćwiczenia praktyczne
CZĘŚĆ 2:
Praca z partnerem, czyli z lalką
Plastyka ruchu jak wskrzesić lalkę do życia
CZĘŚĆ 3 ( 2 spotkania) :
Tworzenie własnej lalki
CZĘŚĆ 4:
Emisja głosu, dykcja
CZĘŚĆ 5:
Praca z przestrzenią, słowem, rekwizytem
CZĘŚĆ 6:
Sztuka improwizacji – tworzenie etiud scenicznych
CZĘŚĆ 7:
Mikro – konflikt czyli sukces na scenie