Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu
Opis szkolenia
Zarządzanie sobą w czasie to umiejętność istotna zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wiedza i kompetencje związane z organizacją czasu pozwalają nam zwiększyć swoją efektywność osobistą, satysfakcję życiową, przyczyniają się także do wzrostu wydajności we wszystkich kontekstach naszego życia. To, jak organizujemy sobie czas, definiuje nasze sukcesy osobiste i zawodowe. Na tym szkoleniu nauczysz się działać w oparciu o koncepcję, że nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób, lecz przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy.
Głównym celem szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy jest podwyższenie kompetencji z zakresu planowania i organizowania pracy (swojej, ale też podległych pracowników).
Grupa docelowa
Pracownicy wszystkich szczebli organizacji
Menedżerowie każdego szczebla (kierowników, dyrektorów, członków zarządu) Właściciele firm
Rezultaty:
- Poznanie metody 5 kroków skutecznego zarządzania czasem
- Techniki umiejętnego definiowania celów życiowych i zawodowych
- Poznanie technik pracy nad swoja motywacją
- Wykorzystanie narzędzi służących umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów
- Podniesienie własnej efektywności zarządzania sobą w czasie
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu
Opis szkolenia
Zarządzanie sobą w czasie to umiejętność istotna zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wiedza i kompetencje związane z organizacją czasu pozwalają nam zwiększyć swoją efektywność osobistą, satysfakcję życiową, przyczyniają się także do wzrostu wydajności we wszystkich kontekstach naszego życia. To, jak organizujemy sobie czas, definiuje nasze sukcesy osobiste i zawodowe. Na tym szkoleniu nauczysz się działać w oparciu o koncepcję, że nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób, lecz przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy.
Głównym celem szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy jest podwyższenie kompetencji z zakresu planowania i organizowania pracy (swojej, ale też podległych pracowników).
Grupa docelowa
Pracownicy wszystkich szczebli organizacji
Menedżerowie każdego szczebla (kierowników, dyrektorów, członków zarządu) Właściciele firm
Rezultaty:
- Poznanie metody 5 kroków skutecznego zarządzania czasem
- Techniki umiejętnego definiowania celów życiowych i zawodowych
- Poznanie technik pracy nad swoja motywacją
- Wykorzystanie narzędzi służących umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów
- Podniesienie własnej efektywności zarządzania sobą w czasie
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu
Opis szkolenia
Zarządzanie sobą w czasie to umiejętność istotna zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wiedza i kompetencje związane z organizacją czasu pozwalają nam zwiększyć swoją efektywność osobistą, satysfakcję życiową, przyczyniają się także do wzrostu wydajności we wszystkich kontekstach naszego życia. To, jak organizujemy sobie czas, definiuje nasze sukcesy osobiste i zawodowe. Na tym szkoleniu nauczysz się działać w oparciu o koncepcję, że nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób, lecz przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy.
Głównym celem szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy jest podwyższenie kompetencji z zakresu planowania i organizowania pracy (swojej, ale też podległych pracowników).
Grupa docelowa
Pracownicy wszystkich szczebli organizacji
Menedżerowie każdego szczebla (kierowników, dyrektorów, członków zarządu) Właściciele firm
Rezultaty:
- Poznanie metody 5 kroków skutecznego zarządzania czasem
- Techniki umiejętnego definiowania celów życiowych i zawodowych
- Poznanie technik pracy nad swoja motywacją
- Wykorzystanie narzędzi służących umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów
- Podniesienie własnej efektywności zarządzania sobą w czasie