Lista szkoleń

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu

Szkolenie dostępne online
Szkolenie stacjonarne
  • Czas trwania:

    opcja standardowa 6h

  • Liczba uczestników:

    Jedna grupa max 30 osób

Opis szkolenia

Zarządzanie sobą w czasie to umiejętność istotna zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wiedza i kompetencje związane z organizacją czasu pozwalają nam zwiększyć swoją efektywność osobistą, satysfakcję życiową, przyczyniają się także do wzrostu wydajności we wszystkich kontekstach naszego życia. To, jak organizujemy sobie czas, definiuje nasze sukcesy osobiste i zawodowe. Na tym szkoleniu nauczysz się działać w oparciu o koncepcję, że nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób, lecz przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy.

Głównym celem szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy jest podwyższenie kompetencji z zakresu planowania i organizowania pracy (swojej, ale też podległych pracowników).

Grupa docelowa

Pracownicy wszystkich szczebli organizacji

Menedżerowie każdego szczebla (kierowników, dyrektorów, członków zarządu) Właściciele firm

Rezultaty:

  • Poznanie metody 5 kroków skutecznego zarządzania czasem
  • Techniki umiejętnego definiowania celów życiowych i zawodowych
  • Poznanie technik pracy nad swoja motywacją
  • Wykorzystanie narzędzi służących umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów
  • Podniesienie własnej efektywności zarządzania sobą w czasie
  • Cena:

    Ostateczna cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz lokalizacji warsztatów.

  • Dbamy o bezpieczeństwo:

    Wszystkie rekwizyty są dezynfekowane. Prowadzący posiada maseczki i płyn do dezynfekcji dostępny dla uczestników.

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu

Szkolenie dostępne online
Szkolenie stacjonarne
  • Czas trwania:

    opcja standardowa 6h

  • Liczba uczestników:

    Jedna grupa max 30 osób

Opis szkolenia

Zarządzanie sobą w czasie to umiejętność istotna zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wiedza i kompetencje związane z organizacją czasu pozwalają nam zwiększyć swoją efektywność osobistą, satysfakcję życiową, przyczyniają się także do wzrostu wydajności we wszystkich kontekstach naszego życia. To, jak organizujemy sobie czas, definiuje nasze sukcesy osobiste i zawodowe. Na tym szkoleniu nauczysz się działać w oparciu o koncepcję, że nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób, lecz przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy.

Głównym celem szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy jest podwyższenie kompetencji z zakresu planowania i organizowania pracy (swojej, ale też podległych pracowników).

Grupa docelowa

Pracownicy wszystkich szczebli organizacji

Menedżerowie każdego szczebla (kierowników, dyrektorów, członków zarządu) Właściciele firm

Rezultaty:

  • Poznanie metody 5 kroków skutecznego zarządzania czasem
  • Techniki umiejętnego definiowania celów życiowych i zawodowych
  • Poznanie technik pracy nad swoja motywacją
  • Wykorzystanie narzędzi służących umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów
  • Podniesienie własnej efektywności zarządzania sobą w czasie
  • Cena:

    Ostateczna cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz lokalizacji warsztatów.

  • Dbamy o bezpieczeństwo:

    Wszystkie rekwizyty są dezynfekowane. Prowadzący posiada maseczki i płyn do dezynfekcji dostępny dla uczestników.

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu

Opis szkolenia

Zarządzanie sobą w czasie to umiejętność istotna zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wiedza i kompetencje związane z organizacją czasu pozwalają nam zwiększyć swoją efektywność osobistą, satysfakcję życiową, przyczyniają się także do wzrostu wydajności we wszystkich kontekstach naszego życia. To, jak organizujemy sobie czas, definiuje nasze sukcesy osobiste i zawodowe. Na tym szkoleniu nauczysz się działać w oparciu o koncepcję, że nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób, lecz przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy.

Głównym celem szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy jest podwyższenie kompetencji z zakresu planowania i organizowania pracy (swojej, ale też podległych pracowników).

Grupa docelowa

Pracownicy wszystkich szczebli organizacji

Menedżerowie każdego szczebla (kierowników, dyrektorów, członków zarządu) Właściciele firm

Rezultaty:

  • Poznanie metody 5 kroków skutecznego zarządzania czasem
  • Techniki umiejętnego definiowania celów życiowych i zawodowych
  • Poznanie technik pracy nad swoja motywacją
  • Wykorzystanie narzędzi służących umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów
  • Podniesienie własnej efektywności zarządzania sobą w czasie