- Emisja i higiena głosu
- Wypalenie zawodowe
- Neurodydaktyka
- Sensodydaktyka – Integracja sensoryczna
- Warsztaty grania na rurkach BUM BUM
- Tańce i zabawy integracyjne
- Motopedagogika – wpływ ruchu na rozwój człowieka
- Pedagogika cyrku – mała i duża motoryka
- Kreatywne warsztaty plastyczne
- Uczenie się we współpracy
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- TEAM UP! Zespół wysokiej jakości
- Sztuka efektywnej komunikacji
- Znajdź swoją wewnętrzną siłę
- Zarządzanie stresem i emocjami
- Warsztaty teatralne
- Zarządzanie sobą w czasie
- Warsztaty kreatywnego myślenia
- Zwolnij i żyj świadomie
- Ruch i Rytm – Body percussion
- Warsztaty pisania scenariusza teatralnego
- Warsztaty materii ożywionej / lalkarskie
- Teatr cieni – technika i praktyka
- Umysł na siłowni
- Organizacja eventów, festynów, imprez okolicznościowych
Pedagogika cyrku – mała i duża motoryka
Opis szkolenia
Pedagogika Cyrku to nowatorska metoda wielokierunkowej pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi – dzięki stymulacji obu półkul mózgu oraz zróżnicowanym aktywnością uczestnicy nie tylko dobrze się bawią, ale też rozwijają. Dodatkowo, pedagogika cyrku przynosi świetne rezultaty terapeutyczne – ćwiczy wytrwałość, podnosi samoocenę, relaksuje, wyzwala radość, koncentruje na osiąganiu sukcesu, uczy systematyczności w działaniu.
Podczas warsztatów Uczestnicy pracują nad koordynacją ruchową, poznają możliwości własnego ciała, uczą się dobrej i efektywnej pracy w zespole (np. budowania zaufania podczas ćwiczeń na równowagę), przełamują swoje bariery i nabywają odwagę w działaniu podejmując różne wyzwania, które początkowo wyglądają na niemożliwe do zrealizowania.
Układ warsztatów zostanie opracowany tak, aby każdy z uczestników mógł wybrać taką formę działań (warsztatów) jaka jest przez niego preferowana (dwie- trzy do wyboru). Nabyte umiejętność mogą być wykorzystane w zabawie jak i również w działaniach artystycznych czy animacyjnych podejmowanych w przyszłości przez uczestników warsztatów.
Warsztaty te, mają na celu rozwój samodyscypliny, kreatywności, umiejętności manualnych i nauki konkretnych technik cyrkowych, kuglarskich.
Poza rozwojem mózgu, koordynacji, aktywności przestrzennej, kreatywności, pracą nad ciałem, chcemy, aby uczestnicy projektu poprzez zabawę wynieśli z warsztatów konkretne umiejętności, które sami w przyszłości będą mogli doskonalić, rozwijać a także przekazywać innym. Wiąże się z tym dużo zadań, które wymagają od uczestników umiejętności pracy w zespole (uczestnicy będą wielokrotnie przekraczać swoje bariery, np. podczas ćwiczeń na zaufanie partnerowi),słuchania partnera, wyczuwania jego intencji, empatii, co w dzisiejszych czasach często jest tłumione. Młodzież w szkołach, czy na większości kierunków studiów pracuje indywidualnie nad sobą, swoją oceną. W teatrze, a przede wszystkim w życiu zespół równa się siła, zaufanie, wartość i jakość. Do tego dążymy.
Podczas warsztatów uczestnicy nabędą takie umiejętności, jak:
- żonglowanie chustkami
- żonglowanie piłeczkami
- żonglowanie maczugami
- manipulacja talerzami cyrkowymi
- manipulacja hula hoop
- manipulacja kijem treningowym
- i inne
Pedagogika cyrku – mała i duża motoryka
Opis szkolenia
Pedagogika Cyrku to nowatorska metoda wielokierunkowej pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi – dzięki stymulacji obu półkul mózgu oraz zróżnicowanym aktywnością uczestnicy nie tylko dobrze się bawią, ale też rozwijają. Dodatkowo, pedagogika cyrku przynosi świetne rezultaty terapeutyczne – ćwiczy wytrwałość, podnosi samoocenę, relaksuje, wyzwala radość, koncentruje na osiąganiu sukcesu, uczy systematyczności w działaniu.
Podczas warsztatów Uczestnicy pracują nad koordynacją ruchową, poznają możliwości własnego ciała, uczą się dobrej i efektywnej pracy w zespole (np. budowania zaufania podczas ćwiczeń na równowagę), przełamują swoje bariery i nabywają odwagę w działaniu podejmując różne wyzwania, które początkowo wyglądają na niemożliwe do zrealizowania.
Układ warsztatów zostanie opracowany tak, aby każdy z uczestników mógł wybrać taką formę działań (warsztatów) jaka jest przez niego preferowana (dwie- trzy do wyboru). Nabyte umiejętność mogą być wykorzystane w zabawie jak i również w działaniach artystycznych czy animacyjnych podejmowanych w przyszłości przez uczestników warsztatów.
Warsztaty te, mają na celu rozwój samodyscypliny, kreatywności, umiejętności manualnych i nauki konkretnych technik cyrkowych, kuglarskich.
Poza rozwojem mózgu, koordynacji, aktywności przestrzennej, kreatywności, pracą nad ciałem, chcemy, aby uczestnicy projektu poprzez zabawę wynieśli z warsztatów konkretne umiejętności, które sami w przyszłości będą mogli doskonalić, rozwijać a także przekazywać innym. Wiąże się z tym dużo zadań, które wymagają od uczestników umiejętności pracy w zespole (uczestnicy będą wielokrotnie przekraczać swoje bariery, np. podczas ćwiczeń na zaufanie partnerowi),słuchania partnera, wyczuwania jego intencji, empatii, co w dzisiejszych czasach często jest tłumione. Młodzież w szkołach, czy na większości kierunków studiów pracuje indywidualnie nad sobą, swoją oceną. W teatrze, a przede wszystkim w życiu zespół równa się siła, zaufanie, wartość i jakość. Do tego dążymy.
Podczas warsztatów uczestnicy nabędą takie umiejętności, jak:
- żonglowanie chustkami
- żonglowanie piłeczkami
- żonglowanie maczugami
- manipulacja talerzami cyrkowymi
- manipulacja hula hoop
- manipulacja kijem treningowym
- i inne
Pedagogika cyrku – mała i duża motoryka
Opis szkolenia
Pedagogika Cyrku to nowatorska metoda wielokierunkowej pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi – dzięki stymulacji obu półkul mózgu oraz zróżnicowanym aktywnością uczestnicy nie tylko dobrze się bawią, ale też rozwijają. Dodatkowo, pedagogika cyrku przynosi świetne rezultaty terapeutyczne – ćwiczy wytrwałość, podnosi samoocenę, relaksuje, wyzwala radość, koncentruje na osiąganiu sukcesu, uczy systematyczności w działaniu.
Podczas warsztatów Uczestnicy pracują nad koordynacją ruchową, poznają możliwości własnego ciała, uczą się dobrej i efektywnej pracy w zespole (np. budowania zaufania podczas ćwiczeń na równowagę), przełamują swoje bariery i nabywają odwagę w działaniu podejmując różne wyzwania, które początkowo wyglądają na niemożliwe do zrealizowania.
Układ warsztatów zostanie opracowany tak, aby każdy z uczestników mógł wybrać taką formę działań (warsztatów) jaka jest przez niego preferowana (dwie- trzy do wyboru). Nabyte umiejętność mogą być wykorzystane w zabawie jak i również w działaniach artystycznych czy animacyjnych podejmowanych w przyszłości przez uczestników warsztatów.
Warsztaty te, mają na celu rozwój samodyscypliny, kreatywności, umiejętności manualnych i nauki konkretnych technik cyrkowych, kuglarskich.
Poza rozwojem mózgu, koordynacji, aktywności przestrzennej, kreatywności, pracą nad ciałem, chcemy, aby uczestnicy projektu poprzez zabawę wynieśli z warsztatów konkretne umiejętności, które sami w przyszłości będą mogli doskonalić, rozwijać a także przekazywać innym. Wiąże się z tym dużo zadań, które wymagają od uczestników umiejętności pracy w zespole (uczestnicy będą wielokrotnie przekraczać swoje bariery, np. podczas ćwiczeń na zaufanie partnerowi),słuchania partnera, wyczuwania jego intencji, empatii, co w dzisiejszych czasach często jest tłumione. Młodzież w szkołach, czy na większości kierunków studiów pracuje indywidualnie nad sobą, swoją oceną. W teatrze, a przede wszystkim w życiu zespół równa się siła, zaufanie, wartość i jakość. Do tego dążymy.
Podczas warsztatów uczestnicy nabędą takie umiejętności, jak:
- żonglowanie chustkami
- żonglowanie piłeczkami
- żonglowanie maczugami
- manipulacja talerzami cyrkowymi
- manipulacja hula hoop
- manipulacja kijem treningowym
- i inne