Lista szkoleń

Neurodydaktyka – jak uczy się mózg

Szkolenie dostępne online
Szkolenie stacjonarne
  • Czas trwania jednego szkolenia:

    135 minut (3h dydaktyczne)

  • Kurs obejmuje:

    3 spotkania szkoleniowe, każde po 135 minut

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy i zdobycie nowych umiejętności w zakresie nauczania z wykorzystaniem najnowszych odkryć neuronauki. Neurodydaktyka to kreatywne przekraczanie granic, czyli edukacja z wyobraźnią. Dotyczy przełamania schematów myślenia, działania i kształcenia aktywizującego, wyzwalającego samodzielność i inicjatywę u odbiorców.  Pozwala  zrozumieć  znaczenie  aktywności  w  efektywnym  uczeniu  się  oraz  ilustruje sposób, w jaki „uczą się” neurony. Dzięki szkoleniu, Uczestnicy lepiej zrozumieją potrzeby uczniów związane z efektywną nauką i odpoczynkiem.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak:

  • pobudzać ciekawość poznawczą
  • stymulować i motywować do myślenia i poszukiwania
  • tworzyć wspólnotę badawczą ze swymi uczniami
  • uczestniczyć w dialogu jako wspólnym przedsięwzięciu
  • podążać w myśleniu za swymi uczniami
  • nauczać strategii potrzebnych do rozwiązywania problemów w sposób twórczy
  • pomagać odkrywać talenty i drzemiący w uczniach potencjał

Korzyści, jakie przynosi neurodydaktyka w szkole:

  • wyzwala kreatywność i entuzjazm nauczyciela
  • gwarantuje indywidualizację procesu nauczania
  • rozwija twórcze myślenie uczniów
  • przyczynia się do stosowania różnych metod i technik rozwijających myślenie twórcze
  •  daje możliwość stosowania aktywizujących metod nauczania
  • przyczynia się do doceniania zaangażowania ucznia i prezentacji jego wytworów

Program szkolenia:

  • Czym jest neurodydaktyka
  • Rola emocji i wyobraźni w praktyce dydaktycznej
  • Mechanizmy pamięci i koncentracji -ćwiczenia praktyczne
  • Schemat efektywnych powtórek – ćwiczenia praktyczne
  • Projektowanie skutecznych jednostek lekcyjnych – ćwiczenia praktyczne
  • Odżywianie mózgu
  • Cena:

    Ostateczna cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz lokalizacji warsztatów.

  • Dbamy o bezpieczeństwo:

    Wszystkie rekwizyty są dezynfekowane. Prowadzący posiada maseczki i płyn do dezynfekcji dostępny dla uczestników.

  • „W szkoleniu uwzględnione są treści dotyczące rozwijania wybranych kompetencji kluczowych, zgodnie z zaleceniami Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z  dnia 22 maja 2018 roku w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie (2018/C 189/01)”

Neurodydaktyka – jak uczy się mózg

Szkolenie dostępne online
Szkolenie stacjonarne
  • Czas trwania jednego szkolenia:

    135 minut (3h dydaktyczne)

  • Kurs obejmuje:

    3 spotkania szkoleniowe, każde po 135 minut

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy i zdobycie nowych umiejętności w zakresie nauczania z wykorzystaniem najnowszych odkryć neuronauki. Neurodydaktyka to kreatywne przekraczanie granic, czyli edukacja z wyobraźnią. Dotyczy przełamania schematów myślenia, działania i kształcenia aktywizującego, wyzwalającego samodzielność i inicjatywę u odbiorców.  Pozwala  zrozumieć  znaczenie  aktywności  w  efektywnym  uczeniu  się  oraz  ilustruje sposób, w jaki „uczą się” neurony. Dzięki szkoleniu, Uczestnicy lepiej zrozumieją potrzeby uczniów związane z efektywną nauką i odpoczynkiem.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak:

  • pobudzać ciekawość poznawczą
  • stymulować i motywować do myślenia i poszukiwania
  • tworzyć wspólnotę badawczą ze swymi uczniami
  • uczestniczyć w dialogu jako wspólnym przedsięwzięciu
  • podążać w myśleniu za swymi uczniami
  • nauczać strategii potrzebnych do rozwiązywania problemów w sposób twórczy
  • pomagać odkrywać talenty i drzemiący w uczniach potencjał

Korzyści, jakie przynosi neurodydaktyka w szkole:

  • wyzwala kreatywność i entuzjazm nauczyciela
  • gwarantuje indywidualizację procesu nauczania
  • rozwija twórcze myślenie uczniów
  • przyczynia się do stosowania różnych metod i technik rozwijających myślenie twórcze
  •  daje możliwość stosowania aktywizujących metod nauczania
  • przyczynia się do doceniania zaangażowania ucznia i prezentacji jego wytworów

Program szkolenia:

  • Czym jest neurodydaktyka
  • Rola emocji i wyobraźni w praktyce dydaktycznej
  • Mechanizmy pamięci i koncentracji -ćwiczenia praktyczne
  • Schemat efektywnych powtórek – ćwiczenia praktyczne
  • Projektowanie skutecznych jednostek lekcyjnych – ćwiczenia praktyczne
  • Odżywianie mózgu
  • Cena:

    Ostateczna cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz lokalizacji warsztatów.

  • Dbamy o bezpieczeństwo:

    Wszystkie rekwizyty są dezynfekowane. Prowadzący posiada maseczki i płyn do dezynfekcji dostępny dla uczestników.

  • „W szkoleniu uwzględnione są treści dotyczące rozwijania wybranych kompetencji kluczowych, zgodnie z zaleceniami Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z  dnia 22 maja 2018 roku w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie (2018/C 189/01)”

Neurodydaktyka – jak uczy się mózg

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy i zdobycie nowych umiejętności w zakresie nauczania z wykorzystaniem najnowszych odkryć neuronauki. Neurodydaktyka to kreatywne przekraczanie granic, czyli edukacja z wyobraźnią. Dotyczy przełamania schematów myślenia, działania i kształcenia aktywizującego, wyzwalającego samodzielność i inicjatywę u odbiorców.  Pozwala  zrozumieć  znaczenie  aktywności  w  efektywnym  uczeniu  się  oraz  ilustruje sposób, w jaki „uczą się” neurony. Dzięki szkoleniu, Uczestnicy lepiej zrozumieją potrzeby uczniów związane z efektywną nauką i odpoczynkiem.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak:

  • pobudzać ciekawość poznawczą
  • stymulować i motywować do myślenia i poszukiwania
  • tworzyć wspólnotę badawczą ze swymi uczniami
  • uczestniczyć w dialogu jako wspólnym przedsięwzięciu
  • podążać w myśleniu za swymi uczniami
  • nauczać strategii potrzebnych do rozwiązywania problemów w sposób twórczy
  • pomagać odkrywać talenty i drzemiący w uczniach potencjał

Korzyści, jakie przynosi neurodydaktyka w szkole:

  • wyzwala kreatywność i entuzjazm nauczyciela
  • gwarantuje indywidualizację procesu nauczania
  • rozwija twórcze myślenie uczniów
  • przyczynia się do stosowania różnych metod i technik rozwijających myślenie twórcze
  •  daje możliwość stosowania aktywizujących metod nauczania
  • przyczynia się do doceniania zaangażowania ucznia i prezentacji jego wytworów

Program szkolenia:

  • Czym jest neurodydaktyka
  • Rola emocji i wyobraźni w praktyce dydaktycznej
  • Mechanizmy pamięci i koncentracji -ćwiczenia praktyczne
  • Schemat efektywnych powtórek – ćwiczenia praktyczne
  • Projektowanie skutecznych jednostek lekcyjnych – ćwiczenia praktyczne
  • Odżywianie mózgu