Lista szkoleń

Organizacja eventów, festynów, imprez okolicznościowych

Szkolenie dostępne online
Szkolenie stacjonarne
  • Opcja standardowa:

    7 spotkań x 2 godz.

Opis szkolenia

Każdy z etapów projektowania eventu zostanie wspólnie rozpatrzony na podstawie specjalnie przygotowanych ćwiczeń autorskich prowadzącego. Podczas szkolenia będą prezentowane liczne scenariusze eventów. Pokażemy przykłady z różnych realizacji o różnej wielkości budżetów. Szeroki wachlarz rozmaitości od festiwali począwszy, skończywszy na dużych eventach. Zaprezentujemy te z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, te z pomysłów na “coś z niczego” oraz te na dobre zaskoczenie z niestandardowym scenariuszem.
CZĘŚĆ 1
Co to jest event? Jakie są jego rodzaje? Jakie są dostępne narzędzia on-line związane z planowaniem i organizacją wydarzeń. Jak wygląda proces organizacji eventu krok po kroku. Analizując specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń i warsztatów eventowych poznamy uniwersalne zasady, które sprawdzają się w pracy event managerów.
CZĘŚĆ 2. Event narzędziem PR
– Jak zrobić skuteczną kampanię eventu w Internecie i mediach społecznościowych?
– Jak drobne detale “robią różnicę”, czyli krótko o estetyce eventu.
– Jakie wymagania dziennikarzy należy spełnić i czego nie powinno zabraknąć w działaniach eventowych?
CZĘŚĆ 3. Znaczenie sponsoringu w event marketingu
Działania eventowe są często silnie powiązane ze sponsoringiem. Patronat honorowy, znacząco podwyższający rangę wydarzenia – często trudny do uzyskania? Nie, to naprawdę dziecinnie proste.
– Barter? Warto rozważyć!
-Jak przygotować idealną ofertę sponsoringową eventu?
– Jak wzmocnić argumentami jego przewagę konkurencyjną, aby zwiększyć efektywność współpracy przyciągając kolejne ogniwa chętnych do wsparcia wydarzenia.
– Istota sponsoringu pokazana od podszewki skupia się na warsztatach praktycznych, w której zdradzamy sekrety przygotowania oferty sponsorskiej, patronackiej oraz umowy sponsoringowej.
CZĘŚĆ 4. Artyści, konferansjerzy…? Koniecznie!
– Jak wygląda współpraca z poszczególnymi ogniwami realizującymi wydarzenie?
– Na jakie elementy należy zwrócić uwagę z punktu widzenia techniki eventowej, scenografii, artystów czy nawet fotografów?
– Jakie dokumenty dostarczyć konferansjerowi, aby jego praca była rzetelnie wykonana, a goście zadowoleni?
– “Dobre” kontakty – czy i jakie mamy?
CZĘŚĆ 5. Event z literą prawa w tle
Jak ważne jest prawo w eventach? O tym przekonujemy się wówczas gdy nastąpi poważny kryzys na evencie lub gdy dane wydarzenie nagle nam urośnie do rozmiarów imprezy masowej.
– Czym jest ZAiKS ?
– przetwarzanie danych osobowych, prawa konsumenta, prawa własności intelektualnej, praw autorskich.
CZĘŚĆ 6. ROI w eventach
– Jak zwiększyć zaangażowanie uczestników i sprawić by event był bardziej efektywny?
– Jak dostosować budżet do wymagań naszych gości?
W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w licznych ćwiczeniach i warsztatach:
– Przejdziemy przez proces przygotowania profesjonalnego kosztorysu
– Rozpiszemy harmonogram techniczny zwany line up-em
– Nauczymy się ustalać priorytety i zarządzać zadaniami wielopoziomowych projektów

  • Cena:

    Ostateczna cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz lokalizacji warsztatów.

  • Dbamy o bezpieczeństwo:

    Wszystkie rekwizyty są dezynfekowane. Prowadzący posiada maseczki i płyn do dezynfekcji dostępny dla uczestników.

Organizacja eventów, festynów, imprez okolicznościowych

Szkolenie dostępne online
Szkolenie stacjonarne
  • Opcja standardowa:

    7 spotkań x 2 godz.

Opis szkolenia

Każdy z etapów projektowania eventu zostanie wspólnie rozpatrzony na podstawie specjalnie przygotowanych ćwiczeń autorskich prowadzącego. Podczas szkolenia będą prezentowane liczne scenariusze eventów. Pokażemy przykłady z różnych realizacji o różnej wielkości budżetów. Szeroki wachlarz rozmaitości od festiwali począwszy, skończywszy na dużych eventach. Zaprezentujemy te z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, te z pomysłów na “coś z niczego” oraz te na dobre zaskoczenie z niestandardowym scenariuszem.
CZĘŚĆ 1
Co to jest event? Jakie są jego rodzaje? Jakie są dostępne narzędzia on-line związane z planowaniem i organizacją wydarzeń. Jak wygląda proces organizacji eventu krok po kroku. Analizując specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń i warsztatów eventowych poznamy uniwersalne zasady, które sprawdzają się w pracy event managerów.
CZĘŚĆ 2. Event narzędziem PR
– Jak zrobić skuteczną kampanię eventu w Internecie i mediach społecznościowych?
– Jak drobne detale “robią różnicę”, czyli krótko o estetyce eventu.
– Jakie wymagania dziennikarzy należy spełnić i czego nie powinno zabraknąć w działaniach eventowych?
CZĘŚĆ 3. Znaczenie sponsoringu w event marketingu
Działania eventowe są często silnie powiązane ze sponsoringiem. Patronat honorowy, znacząco podwyższający rangę wydarzenia – często trudny do uzyskania? Nie, to naprawdę dziecinnie proste.
– Barter? Warto rozważyć!
-Jak przygotować idealną ofertę sponsoringową eventu?
– Jak wzmocnić argumentami jego przewagę konkurencyjną, aby zwiększyć efektywność współpracy przyciągając kolejne ogniwa chętnych do wsparcia wydarzenia.
– Istota sponsoringu pokazana od podszewki skupia się na warsztatach praktycznych, w której zdradzamy sekrety przygotowania oferty sponsorskiej, patronackiej oraz umowy sponsoringowej.
CZĘŚĆ 4. Artyści, konferansjerzy…? Koniecznie!
– Jak wygląda współpraca z poszczególnymi ogniwami realizującymi wydarzenie?
– Na jakie elementy należy zwrócić uwagę z punktu widzenia techniki eventowej, scenografii, artystów czy nawet fotografów?
– Jakie dokumenty dostarczyć konferansjerowi, aby jego praca była rzetelnie wykonana, a goście zadowoleni?
– “Dobre” kontakty – czy i jakie mamy?
CZĘŚĆ 5. Event z literą prawa w tle
Jak ważne jest prawo w eventach? O tym przekonujemy się wówczas gdy nastąpi poważny kryzys na evencie lub gdy dane wydarzenie nagle nam urośnie do rozmiarów imprezy masowej.
– Czym jest ZAiKS ?
– przetwarzanie danych osobowych, prawa konsumenta, prawa własności intelektualnej, praw autorskich.
CZĘŚĆ 6. ROI w eventach
– Jak zwiększyć zaangażowanie uczestników i sprawić by event był bardziej efektywny?
– Jak dostosować budżet do wymagań naszych gości?
W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w licznych ćwiczeniach i warsztatach:
– Przejdziemy przez proces przygotowania profesjonalnego kosztorysu
– Rozpiszemy harmonogram techniczny zwany line up-em
– Nauczymy się ustalać priorytety i zarządzać zadaniami wielopoziomowych projektów

  • Cena:

    Ostateczna cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz lokalizacji warsztatów.

  • Dbamy o bezpieczeństwo:

    Wszystkie rekwizyty są dezynfekowane. Prowadzący posiada maseczki i płyn do dezynfekcji dostępny dla uczestników.

Organizacja eventów, festynów, imprez okolicznościowych

Opis szkolenia

Każdy z etapów projektowania eventu zostanie wspólnie rozpatrzony na podstawie specjalnie przygotowanych ćwiczeń autorskich prowadzącego. Podczas szkolenia będą prezentowane liczne scenariusze eventów. Pokażemy przykłady z różnych realizacji o różnej wielkości budżetów. Szeroki wachlarz rozmaitości od festiwali począwszy, skończywszy na dużych eventach. Zaprezentujemy te z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, te z pomysłów na “coś z niczego” oraz te na dobre zaskoczenie z niestandardowym scenariuszem.
CZĘŚĆ 1
Co to jest event? Jakie są jego rodzaje? Jakie są dostępne narzędzia on-line związane z planowaniem i organizacją wydarzeń. Jak wygląda proces organizacji eventu krok po kroku. Analizując specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń i warsztatów eventowych poznamy uniwersalne zasady, które sprawdzają się w pracy event managerów.
CZĘŚĆ 2. Event narzędziem PR
– Jak zrobić skuteczną kampanię eventu w Internecie i mediach społecznościowych?
– Jak drobne detale “robią różnicę”, czyli krótko o estetyce eventu.
– Jakie wymagania dziennikarzy należy spełnić i czego nie powinno zabraknąć w działaniach eventowych?
CZĘŚĆ 3. Znaczenie sponsoringu w event marketingu
Działania eventowe są często silnie powiązane ze sponsoringiem. Patronat honorowy, znacząco podwyższający rangę wydarzenia – często trudny do uzyskania? Nie, to naprawdę dziecinnie proste.
– Barter? Warto rozważyć!
-Jak przygotować idealną ofertę sponsoringową eventu?
– Jak wzmocnić argumentami jego przewagę konkurencyjną, aby zwiększyć efektywność współpracy przyciągając kolejne ogniwa chętnych do wsparcia wydarzenia.
– Istota sponsoringu pokazana od podszewki skupia się na warsztatach praktycznych, w której zdradzamy sekrety przygotowania oferty sponsorskiej, patronackiej oraz umowy sponsoringowej.
CZĘŚĆ 4. Artyści, konferansjerzy…? Koniecznie!
– Jak wygląda współpraca z poszczególnymi ogniwami realizującymi wydarzenie?
– Na jakie elementy należy zwrócić uwagę z punktu widzenia techniki eventowej, scenografii, artystów czy nawet fotografów?
– Jakie dokumenty dostarczyć konferansjerowi, aby jego praca była rzetelnie wykonana, a goście zadowoleni?
– “Dobre” kontakty – czy i jakie mamy?
CZĘŚĆ 5. Event z literą prawa w tle
Jak ważne jest prawo w eventach? O tym przekonujemy się wówczas gdy nastąpi poważny kryzys na evencie lub gdy dane wydarzenie nagle nam urośnie do rozmiarów imprezy masowej.
– Czym jest ZAiKS ?
– przetwarzanie danych osobowych, prawa konsumenta, prawa własności intelektualnej, praw autorskich.
CZĘŚĆ 6. ROI w eventach
– Jak zwiększyć zaangażowanie uczestników i sprawić by event był bardziej efektywny?
– Jak dostosować budżet do wymagań naszych gości?
W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w licznych ćwiczeniach i warsztatach:
– Przejdziemy przez proces przygotowania profesjonalnego kosztorysu
– Rozpiszemy harmonogram techniczny zwany line up-em
– Nauczymy się ustalać priorytety i zarządzać zadaniami wielopoziomowych projektów